onsdag 22. august 2012

Heklet vognteppe

Denne oppskriften er gammel og ble funnet på loppis. Morsomt å hekle og fint å se på. Faktisk så morsomt å helkle, at jeg har på en måte heklet det to ganger... først var det rødt.... men så fikk jeg en liten gutt... og da ble det røde blått..

Dette er teppet mens det fremdeles var rødt... jeg orket ikke hekle nye blomster, det var mer fristende å ta bort det røde.... vet ikke helt om jeg angrer nå... det var jo fint i rødt å.... men men.. gjort er gjort, og blått ble det. 


6 kommentarer:

  1. Fantastisk fint, du er flink :) mulig å få oppskriften?

    SvarSlett
  2. Hei ! Nydelig fine tepper!. Er det mulig å få oppskrift på mail?

    SvarSlett
  3. Hei, er de tmulig å få oppskriften på dette nydelige teppet?

    SvarSlett
  4. Hei, er de tmulig å få oppskriften på dette nydelige teppet?

    SvarSlett
  5. Hei :-) Skal også ha gutt, og falt for det her vognteppet :-) Dele du oppskrifta?

    SvarSlett
  6. Hei, er det mulig å få oppskriften på denne? Ei venninne av meg har veldig lyst til å strikke den ��
    Kan kontaktes på elise@famlarsen.no

    SvarSlett